Głosowanie na kampanię społeczną "Być jak autystyczny hipster".

1. Głosowanie na film:

Zapraszamy do głosowania na filmy, które zostały przygotowane przez szkoły ponadgimnazjalne w akcji edukacyjno-społecznej pod nazwą BYĆ JAK AUTYSTYCZNY HIPSTER.

Na Państwa głosy czekamy do 30 września 2017 r.

Kliknij na link lub skopiuj i wklej w dowolną wyszukiwarkę. Obejrzyj filmy, wybierz najlepszy przez kliknięcie w polu od 1-6. Następnie kliknij next (następnie) i potem prześlij swoją odpowiedź (submit)

 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSca7_3QI0qXWdM9eth7gl0zT72DUfggY1ahgBSns1imtqGeSQ/viewform 

 

Filmy powstały w ramach wspólnej akacji realizowanej przez Fundację Pro Liberis et Arte (Arkadiusz Gut i Lidia Gut); Stowarzyszenie Wyjątkowe Serce w Olsztynie, Zespół Placówek Edukacyjnych (Agnieszka Jabłońska); Centrum Diagnostyki, Leczenia i Terapii Autyzmu w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie (Małgorzata Moszyńska); Black Pearl Communication (Małgorzata Szwarc); Fundacja Rozwoju Michelin; Koło Naukowe Studentów Kognitywistyki KUL 

 

2. Głosowanie na plakat:

 

Głosowanie na najlepszy plakat – „Być jak autystyczny hipster” 

 

Zapraszamy do głosowania na plakaty, które zostały przygotowane przez szkoły ponadgimnazjalne w akcji edukacyjno-społecznej pod nazwą BYĆ JAK AUTYSTYCZNY HIPSTER. Na Państwa głosy czekamy do 30 września 2017 r.

Kliknij na link lub skopiuj i wklej w dowolną wyszukiwarkę. Obejrzyj plakaty, wybierz najlepszy przez kliknięcie w polu od 1-6. Następnie kliknij next (następnie) i potem prześlij swoją odpowiedź (submit)

 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScANAVTgddYldL2RWylaIcZotxJTXbmIb0Hpee-jG8xM92S-Q/viewform?c=0&w=1&usp=mail_form_link 

 

Plakaty powstały w ramach wspólnej akcji realizowanej przez Fundację Pro Liberis et Arte (Arkadiusz Gut i Lidia Gut); Stowarzyszenie Wyjątkowe Serce w Olsztynie, Zespół Placówek Edukacyjnych (Agnieszka Jabłońska); Centrum Diagnostyki, Leczenia i Terapii Autyzmu w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie (Małgorzata Moszyńska); Black Pearl Communication (Małgorzata Szwarc); Fundacja Rozwoju Michelin; Koło Naukowe Studentów Kognitywistyki KUL